Warunki świadczenia usług

Ogólne

Witryna strnordic.fi to strona STR Nordic’s (business ID 2342164-1), która sprzedaje produkty klientom indywidualnym w wieku powyżej 18 lat w Finlandii. Zastrzegamy sobie prawo do zmian cen, wysyłki i warunków

Adres firmy to STR Nordic, PL 146, 303101 Tampere.

Czas dostawy

Produkty są dostarczane w ciągu dwóch tygodni od momentu złożenia zamówienia. Jeśli zamówienie jest opłacone z góry, czas dostawy wynosi zazwyczaj tydzień.

Subskrypcje

Zamówienia to subskrypcje. W przyszłości nowe produkty będą do ciebie dostarczane zgodnie z ramami czasowymi opisanymi w potwierdzeniu zamówienia.

W każdej chwili możesz zmienić czas pomiędzy dostawami. W tym celu skontaktuj się z obsługą klienta.

Subskrypcja jest ważna bezterminowo, aż do momentu, kiedy ją odwołasz lub zwrócisz produkt. Subskrypcja może zostać anulowana w każdej chwili, aby to zrobić skontaktuj się z obsługą klienta.

Zamówienia

Produkty są zazwyczaj dostarczane do twojego domu, gdzie otrzymasz je bezpośrednio do skrzynki pocztowej.

Większość produktów jest wysyłana w oddzielnych paczkach. Jeśli zamówiłeś więcej niż jeden produkt, najprawdopodobniej otrzymasz kilka przesyłek.

Zamawianie

Przetwarzanie zamówienia
Zamówienia są przetwarzane od momentu ich otrzymania. Jeśli zauważymy jakiś błąd w zamówieniu, możemy je anulować.

Potwierdzenie zamówienia
Potwierdzenie zamówienia przyślemy na twojego maila. Potwierdzenie będzie zawierało informacje na temat zamówienia, cen i przyszłych dostaw.

Zwroty

Nieotwarte produkty można zwrócić w ciągu 14 dni od ich otrzymania. Skontaktuj się z działem obsługi klienta, aby uzyskać wskazówki na temat zwrotów.

Zmiany cen

STR Nordic zastrzega sobie prawo do zmian cen produktów i przyszłych dostaw. Poinformujemy o tym klienta osobno. Klient ma prawo do anulowania subskrypcji.

Obsługa klienta

Możesz skontaktować się z obsługą klienta w przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących naszego sklepu, produktów, lub twoich danych. Wyślij nam e-mail na adres bok@strnordic.pl. Odpowiemy na Twój e-mail najpóźniej do następnego dnia roboczego, chyba że nasze usługi będą zajęte.

Problematyczne sytuacje

Produkt jest niedostępny
Czasami zdarza się, że produkt jest niedostępny z powodu dużego zapotrzebowania lub ze względu na trudności w dostawie. Poinformujemy cię w mailu, jeśli dostawa będzie znacznie opóźniona.

Wadliwy lub niewłaściwy produkt
Jeśli produkt, który otrzymałeś/łaś jest wadliwy lub niewłaściwy, skontaktuj się z obsługą klienta. Jeśli wysyłasz maila, dołącz zdjęcie produktu i numer partii.

Rozwiązywanie konfliktów
Jeśli wystąpi nieporozumienie lub konflikt dotyczący płatności, przesyłek lub produktów, chcielibyśmy rozwiązać tę sytuację. Możesz skontaktować się z obsługą klienta w przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących naszego sklepu, produktów lub twoich danych. Wyślij nam e-mail na adres info@vitaenordica.pl. Postaramy się odpowiedzieć najpóźniej następnego dnia roboczego.

Nie zwracamy kosztów prawnych, ponieważ powyższe placówki służą pomocą w rozwiązywaniu konfliktów.

Uwagi

Aktualizacja warunków
Będziemy aktualizować nasze warunki, gdy tylko zajdzie taka potrzeba: gdy zauważymy, że czegoś brakuje, wprowadzimy coś nowego lub zmienimy sposób działania. U dołu strony znajduje się informacja o ostatniej aktualizacji warunków.

Zaktualizowano 1.1.2021

Często zadawane pytania

Czy wszystkie produkty będą wymienione w tym samym potwierdzeniu zamówienia?
Otrzymasz osobne potwierdzenie zamówienia dla każdego produktu.

Czy Twoje produkty będą pakowane pojedynczo?
Chcemy jak najwygodniej wysyłać nasze produkty prosto do domów naszych klientów.

Jak zapłacę za produkt?
W przypadku zwykłych produktów do przesyłki zostanie dołączona faktura. Możesz użyć tej faktury, aby zapłacić za produkt.

Kiedy dotrze moje zamówienie?
Zwykle produkt jest dostarczany w ciągu dwóch tygodni od złożenia zamówienia.

Czy mogę śledzić moje zamówienie?
Ponieważ wysyłamy wszystkie zamówienia zwykłą pocztą, nie można ich śledzić.

Jak mogę zmienić termin płatności na fakturze?
Skontaktuj się z obsługą klienta.