Często zadawane pytania

ZAMÓWIENIA

Możesz złożyć zamówienie na naszej stronie internetowej www.strnordic.pl, lub wysyłając maila na nasz adres (bok@strnordic.pl).

Jeśli po złożeniu zamówienia przeglądarka przenosi Cię na stronę „Dziękujemy”, możesz mieć pewność, że Twoje zamówienie zostało przyjęte. Otrzymasz również e-mail z potwierdzeniem zamówienia na adres mailowy podany przy składaniu zamówienia. Jeśli potwierdzenie zamówienia nie pojawiło się w Twojej skrzynce mailowej, to zalecamy sprawdzenie folderu ze spamem.

Otrzymasz osobnego e-maila z potwierdzeniem zamówienia każdego produktu.

Zazwyczaj dostawa zamówienia trwa około dwóch tygodni. Jeśli nie otrzymasz swojego zamówienia w tym czasie, skontaktuj się z nami pisząc na adres: bok@strnordic.pl.

Nasze produkty wysyłamy pocztą i w tej chwili nie ma możliwości śledzenia przesyłek. Jeśli nie otrzymasz swojego zamówienia w ciągu dwóch tygodni, skontaktuj się z nami pisząc na adres: bok@strnordic.pl.

Chcemy jak najwygodniej wysyłać nasze produkty prosto do domów naszych klientów.

W przypadku zwykłych produktów do przesyłki zostanie dołączona faktura. Możesz użyć tej faktury, aby zapłacić za produkt.

W sprawie pytań związanych ze zmianą terminu płatności należy skontaktować się z z nami pisząc na adres: bok@strnordic.pl.

Nie, nie ponosisz kosztów dostawy. Dostawa jest zawarta w całkowitej cenie produktu.

W każdej chwili możesz anulować swoją subskrypcję pisząc na adres: bok@strnordic.pl. Pamiętaj, aby anulować subskrypcję na 14 dni przed datą następnej wysyłki, jeśli chcesz, aby anulowanie dotyczyło następnej wysyłki; możesz odwołać się do poprzedniej faktury za następną datę wysyłki. Należy pamiętać, że w przypadku wysłania do nas wiadomości e-mail zakończenie subskrypcji nastąpi dopiero po przetworzeniu wiadomości e-mail.

Możesz zwrócić nieużywane, nieotwarte i nadające się do ponownej sprzedaży produkty w ciągu 14 dni od anulowania zamówienia. Masz prawo anulować zamówienie w ciągu 14 dni. Okres odstąpienia od umowy rozpoczyna się w momencie otrzymania produktu przez klienta. Wszystkie zwracane produkty muszą być nieużywane. W przypadku reklamacji prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta; każdy zwrot jest rozpatrzany indywidualnie: e-mail bok@strnordic.pl.

Zwracając produkt musisz niestety opłacić wysyłkę samodzielnie.

Jeśli faktura została już przez Ciebie opłacona, ale decydujesz się na zwrot produktu to należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pisząc na adres: bok@strnordic.pl Przygotuj się na podanie numeru konta bankowego, abyśmy mogli dokonać zwrotu za pomocą tych samych środków płatniczych.

OGÓLNE

Potwierdzamy, że recenzje konsumentów pochodzą od klientów, którzy kupili nasze produkty. Otrzymaliśmy je bezpośrednio od klientów za pośrednictwem naszego działu obsługi klienta (lub od klientów odpowiadających na ankiety dotyczące zadowolenia klientów / prośby o recenzję). W przypadku niektórych naszych nowych produktów możemy prosić niektórych testerów o szczere opinie na ich temat. Tester nie jest zobowiązany do udzielenia pozytywnej informacji zwrotnej w zamian za przetestowanie produktu.

Klientów którzy zamówili ten produkt o opinie prosimy za pomocą poczty elektronicznej. Mamy zatem pewność, że dana osoba faktycznie kupiła produkt. Ponadto możemy otrzymywać ogólne opinie o produktach pocztą elektroniczną do naszego działu obsługi klienta, w którym to momencie weryfikowane jest, czy dana osoba jest faktycznym klientem.